Friday, October 2, 2009

Миний дуртай 4 өнгө.



Намрын шаргал өдрүүд
Надад асуулгүй ирсэн болохоор
Салхины исгэрэх чимээ
Надад мэдэгдэлгүй ирсэн болохоор
Нандин хайр минь ч бас
Надаас асуулгүй ирсэн болохоор
Нандигнаж би хайрлана
Намарт би дуртай .....

Өвлийн цагаан цас
Надад хэлэлгүй ордог болохоор
Өөр өөрийн хэлбэртэйгээр
Малгайлж биднийг бүчдэг болохоор
Цагаан өнгөөр дэлхийг хучиж
Цавцайж гэрэлтүүлж харагддаг болохоор
Цайран харагдах цастай
Өвөлд би дуртай.....


Хөлдүү тал минь хайлж
Харлан ногоорч харагддаг болохоор
Хөх яргуй цухуйж
Зүлэг ногоо ургадаг болохоор
Хүний сэтгэл нь ч бас
Хайлж урсаж дурладаг болохоор
Халуун хайрыг авчирдаг
Хаварт би дуртай.....

Эрвээхэй шувуу нь
Эрвэн дэрвэн нисдэг болхооор
Эрээн алаг цэцэгс
Энд тэндгүй ургадаг болохоор
Сэтгэл сэргээм залуусын аяс
Хотын гудмаар хөглөгддөг болохоор
Сэргэлэн дууч шувуудтай
Зунд би дуртай...

1 comment:

Dosu said...

guu mun shulegch huuhen shuu ene neeree