Wednesday, November 18, 2009

Би эмэгтэй гэдэгтээ эргэлзэж эхлэхжий шт.....

Хааяа өөрйигөө бодохоор эмэгтэй гэдэгтээ эргэлзэж эхлэхжий шт...
Хүүхнүүд шинэ жил боллоо ямар даашинз өмсөх үү? нтр гэж бодож эхэлжаахад би гадуур явахаар гоёиймаа. Энд тэнд ёолкоо засаал стоо гадаад кино шиг гоёийн гэсэн шүү юм бодоол.....
Одоо ч бүүр өөртөө анхаарал тавихаа больж. Өглөө гарт таарсан юмаа өмсөх аядаал гардаг наасан.... Тээл хүн амьтантай уулзах гэхээр гэртээ харьж хувцаа солино нтр гэдэг дээ. Би лав шааал тоохкү ажилдаа өмссөн хувцтайгаа тэр чигтээ оччдийн. Ер нь нүцгэн л явкү бол ямар хамаа байна? лай л байна тэ?
Би таргалаадааа болохоор бариу нтр өмд өмсөхөө больсон таараад чөлөөтэй л байвал өмдний хэлбэр галбир анхаарахааа ч больчлоо шт. Ингэж бодохоор хурдан зун болоод гоё туранхай болчуул гоё эмэгтэйлэг болохиймсан гэж ч бодоод ........ за за мэдкүээ олон юм боджийтол толгой хагарах нь........

Нээрээ хүүхнүүд шиг даашинз нтр гэж санаа зовкү би нээрээ эмэгтэй бишийм болуу? За осмолдкү тэр шинэ жилээр нь 1 палаажархуу юм олоод өмсчжаамаа.
Өнгөрсөн жилийн шинэ жилээр ажлынхан орой шинэ жилтэй гэжаахад өдөр нь үс зүсээ янзлуулаал гйүгээдийсэн. Би яаав тэгсэн ажил дээр сууж сууж орой харингуутаа гялс усанд орчоол нүүрээ өөрөө будах маягийн юм оруулчаал үсийг бол шууд шуугаал очсон. Тэгсэн зөрж өнгөржаа ажлынхныгаа таникү байгаам чинь . Энэ хүнүүс нээрээ шааааааал өөр болдийн байлээшт уг нь. Би тэгсэн овийн оригоороо наассссс..... / бараг штээ гэхдээ ккк/ Тэр олон хулхи хүнүүсийг таникү байгаам чинь яахын? Хараад өнгөрснийхөө дараа хэн билээ? 1 л танил уарай байхын уг нь гэсэн шүү юм бодоол.......
Энэ жил бол бүүр яажийна? Надаа тэр өмсөх хувц нтр бол сонин биш байнаөө. Хурдан шинэ жил болоосой л гэж боджий шт. Ер нь яах гээд ч шинэ жил болгох гээдаан бүү мэд... Зүгээр л хурдан болоосой гэж боджий шт.... кккк
Магадгүй далимдуулж хэд хоног шоудакаадаам болуу?

2 comments:

Чепак said...

Henegguiteh ue chini taarsiin bgaaz dee

Unknown said...

kkk huurhun huuhed yaadag yaadag genee. uuriiguu martchihsan u?