Tuesday, January 5, 2010

Муу зуршлаа хаяхиймсан.....

Би 1 бичжийсэн даа. Зөв боджий нтр гээд........ Тэгсэн хичээгээд зөв бодох гэхээр бас буруу ярихиймаа.

Би хичээгээл буруу ярикүээ. Амны билгээс ашдын билэг билүү? 1 тийм үг байдаг даа. За байз ашдын билгээс амны билэг билүү? Гүйээ ер нь аль алинаар нь хэрэглэдэг гээз дээ?

Монголчууд тээл буруу ярьж , зөв ойлгодог хүнүүс штээ. тэ? Би сая ингэсийн. 1 эмчийн өрөөнд орчоод юу байна? гэхээр нь юмгүйээ гэсэн чинь уг нь тэгж хэлж болкү гэсэн дээ гээл эмч тэгжийнэ. Би харин тиймээ гээл гарсан. Гараал шатан дээр 1 эмч таараал юу байна? гэхээр нь юмгүйээ гээл зөрсөн. Зөрсөн хойноо толгойгоо цохиол, амандаа үглээл явжаам чинь.

Өө бас тийн тайван гээл би тэгдийн. Тэр час буруу гэсэн. Хэт нам тайван байжаагаад үхчүүл яахын? тэ?

Тэхээр юм юм байнаа? гээл явжаах хэрэгтэй.

Бас 1 юм. Хүнүүс мөнгө зээлий гэдий штээ. Тэхээр би байхгүй л гэдийн. Байсан ч байхгүй л гэдэг. Байхгүй байхгүй гэсээр байгаад дандаа мөнгөгүй болчуул яахын? тэ?

Тээд байгаа гэчээд зээлкү байх ч хэцүү. Байгаа л даа би зээлкү гэж хэлж ч чадкү би нээрээ...........

1 comment:

Мика /美香/ said...

хэлж сурах хэрэгтэй шд. Сур сур бас дахин сур гэж Ленин агаа нэгэнтээ хэлцэн байгаа шүү. хэхэ