Thursday, February 11, 2010

Надад дурлахыг хориглоно.

Тэс хөндлөн зөрүүд зантай надад дурлахыг хориглоно

Тэрнээс өөр хүнийг харин хүссэнээр нь хайрлаад өг

Дарсыг би шунаглан ууж хөлчүүрээд

Дараа нь чамайг зовоож магад надад дурлахыг хориглоно.

Нүүрэн дээрээ инээж байгаач

Нүүрээ буруулж чамайг дотроо зүхнэ.

Хоёрын хооронд буруу бас бүдүүлэг зантай

Багтай хүн надад дурлахыг хориглоно.

Хуурамч амьдраад хуурамч аягладаг

Худлаа инээж худлаа уйлдаг

Хэтэрхий шоглож уурлуулж ч магад

Хэнэггүй бүсгүй надад дурлахыг хориглоно.

6 comments:

Anima said...

Таалагдав

Unknown said...

hun ch ih zuruud amitan doo, bitgii geheer zaaval zurdug. kkk

--
Bayarhuu
www.bayarhuu.com

Давка said...

Анима- баярлалаа.
Баярхүү- чи чинь шинэ жилээр цуг караокеддэг Баярхүү мөн тэ? сайн уу?

Gansukh B said...

Дурлал гэдэг хичнээн хориглоод үл дийлдэх эд юм байна лээ шд :P
Бусдыг хориглож болох, өөрийгөө ч хориглож болох. Өөрийгөө хориглох лав дэмий юм билээ :P

Unknown said...

mun shd, bi sain, chi sain uu?
targan tavtai uvuljij baina uu gesen, kkk
ingeel commentoor chatlaad baihku yu tee... kkk

yahoo ID-gii chin haij, olood nemlee shuu, accept daraarai ;)

Давка said...

Баярхүү- намайг адд хийгээгүй л байна даа .......
Гансүх- тэр ч тийм шүү.... дурлачаад дараа нь харамскү байх хэрэгтэйы нтр ..... кккк