Friday, April 30, 2010

Алтан хуримын талаар арваас илүү үг...

Алтан хурим гээч зүйл чэн 50 жил ханилсан хүнүүсийн хийдэг зүйл юмдагуудаа.

Манай эмээ, өвөө 2 өнөөдөр ханилж суусны 50 жилийн ойгоо хийж байгаан. Үр хүүхдүүд нь бэлэг бэлдэж, өөрсдийн хэмжээнд бяцхан цайллага хийж зураг хөрөг авхуулна гэж байхад би инкээл ажил дээрээ суужийдаг.

Би ингэж бодоод байгаа шт. 50 жил хамт амьдраад ач зээ, гучаа үзсэн манай эмээ өвөө 2 шиг хүнүүс их буянтай л байдаг байх даа гэж.Манай ээжийг гаргаж өгсөн эмээ 2 тоо үнэхээр хайртай. Даанч ойрхон амьдардаг байж үргэлж орж гарч чаддаггүй миний ачлалгүйнх байх.

Эмээгийнхээ санаа нь зовж байдаг 1 зүйлийг биелүүлж өгөх юмсан. Тэр нь намайг хүнтэй суугаасай гэж боддог. Харах болгондоо л надад санаа зовж байдаг хүн шүү дээ.

Өвөө эмээ 2 тоо өнөөдөр юу өгвөл болох юм бол? Ямар чигсэн ажлынхаа хажуугаар зав гаргаж өнөөдөр заавал очноо.

Шинэ сарын эхний бичлэгийг эмээ өвөө 2ынхоо тухай бичиж байгаад таатай байнаа......

За за ажлаа хийх минь. Нойр стоо ээмэр хүржийнаа........ ЛОЛ

No comments: