Wednesday, May 27, 2009

Зүүдэндээ үхэж үзлээ. Энэ солиорч байгаагийн шинж үү?

Би өглөө сэрчээд босох гэснээ цаг эрт бахйаар нь хэвтээд байсан чинь буцаад зүүрмэглэчиж тэр хооронд харин үхэж үздэг банйа шт.

Би ер нь залхуу юмуу хаашаа ийн. Манай эгч надаар юм хийлгэх гээд дуудсан чинь би очих замдаа хүнүүсийн нүдэн дээр үхмээр санагдаад гадаа гудамжинд хэвтээд өгжийнөө. Тэгсэн чинь шууд нүдэнд нээх сонин сонин юм харагдаад диваажин ч юм шиг нээх гоё гэрэл цацарсан газар 1 эмэгтэй хүн дуудаад тийшээ явчий яадий цус тэр эгч дээр очиж юм хийж өгснөөс үхсэн нь дээр гэж бодоод....... би аймаар тэнэгээ. үхэх гэж байж бас юм бодсон нтр........ Намайг үхчүүл эд нар зовох байх даа. Миний арас шаналах нуу гүй юу би тэнгэрээс харнаа нтр гээд бодцон бас .. Гэхдээ би гэрийнхнээсээ илүү 1 л хүнийг шаналахыг харахыг хүссийм шиг байнаа нээх тэнэг....... кккк. Тэгсэн чинь ээж ирээл бос л доо гээл уйлсан чинь би үхээгүй босоод иржаам даа. Энэ стоо зүүд үү? үгүй юу? сайн мэдкү байна тээл сэрсэн чинь 7,30 шууд год гээл боссон........... Би нээрээ халуундаа дэмийрсэн хүнүүс сонин сонин юм харж сонин сонин юм зүүдэлдийн гэсэн...... би яг тийм зүгээр байжаагаад халуурсан хүн шиг л болчоодийноо сүүлийн үед........

2 comments:

Hawk said...

Зүүд чинь цаагуураа нэг зүйлийг зөгнөдөг гээд байдаг. Гэхдээ яг юуг вэ гэдгийг нь тайлах майр хэцүү л байх л дээ. бүхэл бүтэн шинжлэх ухааны дайны юм болох биз

100% Монгол said...

Muu zuud sainiig zugnudug gej eej maani heldgiin hehe...