Friday, July 31, 2009

Би дургүй....

Би нээрээ эмэгтэйм байж эмэгтэй хүний балайр худлаа хов зөөгөөд ашиг олкү юманд гоншигнож явдаг занд стоо дургүй шт. Ер найштэээ 1 хөгшин эмч намайг тооцоон дээр жоохон алдаад эндүүүрэл гаргасны төлөө луйварчин гэж хэлж үздэг банйа шт. Би дотроо шүд зуугаад болдлоо л доо. Яаж ч байсан энэ муу эмчид энэнийх нь хариуг өгнөө гэж..... Ингээ бичээ хаясан чинь занасан болсон уу? Угийн тэр хөгшрөөд яхир зан сууцан байсан эмч байгаан. Гэснээс эмэгтэй хүн гээд заавал хов зөөж хол ойрын тэнэг зүйлсийг амаа цангатал яриж суух албагүй шт. Өөрийн урдах ажлаа л хийжийвэл надаа ажилчидтайгаа найзархаад яваад байх сонирхол үнэндээ байдаггүй. Эмнэлэгт угийн эмэгтэй хүнүүс ажиллана. Тэд нар чинь ихээ ядаргааатай хов зөөгөөл хэрэгтэй хэрэггүй зүйлс яриал бүүр энэ амьдралдаа хайртай болчдийм шиг байгаан.
Би тээл эрэгтэй хүнүүстэй найзлаад байдийм байхдаа хог гэж......
Гэхдээ л би эмэгтэй хүнийг ховч биш урдах ажлаа гэм хоргүй хийгээд яваасай л гэж боджаагаа шт. Тээл бухимдлаа блогтоо гаргажийна...... Яадий ер нь ингэж бичиж болохын байгааз дээ?

1 comment:

Chingundorj said...

bolno bolno =), oor-n yu husej, yu helmer bgaga oor-nho blogt saihan bichih heregte shd =)