Wednesday, September 2, 2009

Би .....


Ширхэг ч гэсэн гоё үгийг хэн нэгэнд хэлмээр

Шороотой ч гэсэн хотынхоо гудмаар хөтлөлцөж алхмаар

Чихэр шиг амттай уруулыг нь үнсмээр

Чинийх баймаар гэж хааяаа нэг шивнэмээр

Хайр гэж юу байдгийг мэдэрмээр

Хааяа ч болов түүнийхээ царайг хармаар

Үнсэхийг нь хүлээж нүдээ зөөлөн анимаар

Үгүйээ ер нь чамайг тэр чигт нь өөрийн болгомоор..........

Намар надаа гунигийг биш чамайг авчирсан байсан

Над дээр ирсэн шигээ чи хурдан буцсан

Надад чиний үнсэлт бас дурсамж үлдсэн

Надад хайртай гэж хэлдэг байсан үгс чинь л үлдсэн..........

Яанаа яанаа би нээрээ....... яахаараа ийм тэнэг юм хүсээдийнаа? кккк...... Би гэж иунгинуу толгой ойрд 1 л биш. Тээд гадуур явж кино үзмээр санагдахийн. Тэхээр цуг үзэх хүн бахйгүй хэцүү хорвоо байнаа.... яах вэ? Тэгсэн нас нэмлээ гэсэн шиг өглөө цүнхээ сольж үүрэнгээ түлхүүрээ орхисон ажил хийхкэж зовжи йшт....... Хүнээс тооны машин нтр гуйсан.. ккк. Даанч цүнхээ сольсон чинь 1 юм үлдээсэн юм шиг санагдаал цүнхээ ухангуут уруул өнгөлөгч гарч ирээл ахиал мартсан санагдаад байхаар нь цүнхээ ухангуут хавчаар гарч ирээл тээл ажилд явах цаг болсон гарч ирээл явжийсан чинь дүү утасдаад та түлхүүрээ орхисон байна шт гэжаам чинь. ......... Доройтоод хөгшрөөд би гэж хүн нээрээ яаж амьд явнаа? Тэгжийтал учир нь олдох л байлгүй. тэ?

1 comment:

100% Монгол said...

Yag ene bodol nadaas hezee ch yavj bgaaaguiee gehdee humuus tsag ni boloogui bhad buu yar l gediin. gehdee buu medee jinhene hairiig husch huleeh tusam ulam l holdon odoh met sanagdhiin! Tiim bish gej uu???