Friday, March 19, 2010

Би хэн ч биш.......

Би мод

Зөвхөн

Өөдөө урган тэмүүлдэг

Өөр хаашаа ч явахгүй байрандаа байдаг

Би мод.......

Би мөс

Хааяа нэг

Халуун илчинд хайлдаг

Би мөс......

Би цас

Гудмын ёлтойх гэрэлд

Юунаас ч илүү гэрэлтдэг

Бударч хааяа унахдаа

Хайлж урсдаг

Би цас..........

Би дарс

Хааяа амсахад гашуун

Хааяа хүртэхэд амтлаг

Би дарс........

Би хавар

Шувуудын жиргээтэй зэрэг ирдэг

Шинэ ногоотой хамт соёолдог

Би хавар.......

Би зун

Цэцгийн үнэр шиг

Цэнгэх эрвээхэй шиг

Цэвэр ичимтгий

Би зун.........

Би намар

Алтлаг шаргал хот

Навчис хөглөрөх гудам

Би намар......

Би өвөл

Цас бас өмс

Цан бас жавар

Би өвөл........

3 comments:

БОРОО said...

Гоё шүлэг бна. Чиний шүлэг бичих авъяас чинь сайжраад бл бна шүү

Давка said...

huuh chuhal hun bna. tnx :)

Н.Х.Төөгий said...

herbee chi sain saihan bol
hen negen muu muuhai bj taarna
herbee chi ungut gerel bol
hen ternii suuder boloh be