Thursday, August 20, 2009

Хайрын захиа


Надаас чамд Навчнаас цэцгэнд......... Өөр цаашаа юу гэдийн? үргэлжлүүлээрэй.......

Хайрын захиа гэснээс би ийм ямар юм байдаг, аваад ямар сэтгэгдэл төрдгийг стоо мэдкүм байна шт.

Ер нь бодоод байхнээ намайг атаархуулахаар ангийн хөөрхөн охидуудад тийм юм иржийсэн болуу. Би лав мэддэг ч үгүй шт. Дандаа ангийн хөөрхөн бас онц сурдаг охидуудтай нийлдэг басйийн уг нь . Би тийм ангийн гавал нтр царайлсан онц сурдаг лаг охидуудын 1 байсийм гэж боддог шт. Тэгсэн мөртлөө харин захиаг бол 1 ч удаа авч үзээгүй шт. Тээд би л гэж азгүй амьтан дандаа бүтэлгүй дурладаг байсан шт. Ерөөсөө миний сайн банди манай ангийн өөр охин руу гүйгээд ахиад өөр бандид сайн болчихоор бас л нөгөө охин руу л явдаг байсан шт. Тэр охин бол ердөөсөө ч хөөрхөн биш бас надаас царай муутай хичээлээ надаас хуулдаг / мангар атаархуу бичсэн байна уу? үнэн нь л ийм.....кккк / охин байсан бол яахуу? Бас барзгар царайтай нтр гээл англи хэлэн дээр манай группийнх. Дандаа намайг дагаал хичээлээ хуулаал явдаг байсан юм байж гээл би дотроо боддог мөртлөө лаг гэнэн цайлган гар тээл хичээлээ хуулуулаал яваад байдийн. Тэгсэн мөртлөө миний хамгийн дургүй хүүхэд чамд сайн нтр гээл стоо дургүй хүргээ хаячдаг байжүлээ. Би эээ надаа ийм хүүхэд сайн болоол гэж бодонгуутаа ичээл битий ахиж тэгж хэлээсэй нтр гэж бодоол..........
Стоо 1 мангар бацаан байсан даа ер нь........ Оюутан байхад ч гэсэн угийн миний байгалиас бишээ ээжээс төрөхдөө олж авсан зан юм шиг байгаан дурлаа дурлаа явчдаг хүүхэд байсийн. Дандаа л бүтэлгүй. Гол нь би өөрөө хүсүүл тэр хүнээ өөрийн болгож чаддаг байсан шт нээрээ. Заримыг нь бол хүсдэггүй зүгээр нууцаар дурлаал явжаах гэж дурладийм шиг байнаа.......... хэхэхэхэ. Гэснээс одоо тийм балай зүйлийг ч мартах шахаж...... балайн..... Үхэхээсээ өмнө тийм захиа авч үзэхиймсан. Юм хөгжихөөр стоо балаймаа. Хүн өөрийн гараар захиа нтр бичкү болхоор тэр хүний бичгийн хэлбэр нтрийг ч оригоор нь мэдкү өнгөрөх хорвоо болчиж. Би хэдэн сар үерхсэнийхээ дараа бичгийн хэлбэрийг нь харангуутаа гайхаж билээ. Тээл тэр үед боджийсийн юм хөгжихөөр хайрынхаа ямар бичигтэйг ч мэдкү өнгөрөх нь байна шт гээл ......... Стоо ориг хайрын захиа ямар байдийн бол? ээж аавын үе шиг надаас чамд навчнаас цэцгэнд билүү тэгж эхэлдэг байсан гэсэн. Одоо үеийн захиа ямар байдийн бол?

7 comments:

NK ерцөнц said...
This comment has been removed by the author.
Dosu said...

hehe ysotoi medkuun bi ch nuhriinhuu bicgiin heviig suuld medsen shde aan neeree zahia avjiisiin bna tegehdeee zugeerl greeting
lag tegeel bichsen chini nuhriinhuu id gaar orood seegii uldeetsen bdag bn shde balain ustgalaa shde kkk

xvv said...

Хэрвээ дургүйцкүй бол би чамд нэг хайрын захиа бичих үү? Би ч олон охинд өгсөн энэ тэр гэж худлаа ярькүй ээ. Тэхдээ одоо мартчаагүй л бол туршлагатай нтр гэж :p

Давка said...

Досу- юм хөгжих 1 бодлын сонин хэцүү чимшиг байгааз дээ?
Хүү- тэрийг чинь авч үзэхиймсан л эгж бодоод багйаа шт .....кккк

xvv said...

Хайрын захиагаа бичиж амжихгүй л явна. :( Гэрлэж амжаагүй явна гэдэг шиг. :p

xvv said...
This comment has been removed by the author.
xvv said...

За энэ хайрын захиа гээчийг чинь зохиож бичнэ гэж бүтдэггүй бардаггүй даваа бололтой. Эхлээд чи намайг дурлуулах хэрэгтэй бололтой ;-p

Нэг удаадаа ингээд копи пастаар аргалъя :D

Эндээс уншаарай