Monday, August 24, 2009

Автус чимшиг, авс чимшиг.........

Нийтийн тээврийнхэн гэж байнга л угийн муу нэртэй явдаг улс л даа. Хөөрхийс уг нь том оврын автус чинь миний 1 хөл дүүжилдэг унаа юмсан . Гэхдээ нээрээ арай хэтэрхий мөнгөний хойноос улайран давхиж байгааг нь харахаар бүүр уур хүрээд үхэх нь.

Тээл 1 ижил зүгт явдаг автус бол стоо монголынхоо нарийн хавчиг зам дээр уралдааны машин уралджаам шиг л давхихыг нь яана. Өөр бусад юуг ч үл хайхраал жолооч нар нь 2 биенийгээ хараал шүдээ зуугаал уралдаад байна.

Гүйэээ би чинь амьд явмаарий шт. Энэ мууд 300 төгрөг өгснийхөө төлөө үхчүүл хайран биш гэж үү? Миний амь........ Бүх сууж яваа хүний амь........

Би лав тэгж яваад автус унаад би гэж хүн гэмтчүүл эмчилгээний төлбөрөө тэрнээс нэхээд суух уу? Эрүүл мэндээрээ хохироод үхдгүүмаа гэхэд тахир дутуу болчуул яахын? Би лав аминдаа хайртай амьтан даг......... Тиймээс автусны жолооч нарт уур хүржийнэ шт. Хүн ачиж явжаагаа гэдгээ мэддийм болуу? гэмээр л явахын яджаахад....... стоо нээрээ автусанд цоо эрүүл хүн л явкүм бол элдэв өвчтэй хүн дороо л нөгөө ертөнц рүү явахаар сэгсрээл явжаахийн зарим автууснууд...........

Гэснээс бас 2 автус мөргөлдөж 4 хүн гэмтэж гэсэн мэдээ гарч..... Яваандаа ингээл 300 төгрөгний төлөө уралдаалийвал 4 байтугай хүн гэмтэнэ шүү........ гэмтээд ч зогсохгүй юм болуул яаана.... Даанч автусны жолооч нар блог уншкү нь тэнэг юмаа тэ?


Би амьд явж автусаараа өнө удаан үйлчлүүлмээрийна болох уу?

2 comments:

Dosu said...

avtuus ch yahuu mikro gej aimar unaa bnaaa

XChuluun said...

aaaaan Davka gedeg blog unshdag baisiin neeree chi chin City iinsurance-d ajilladag baixaa. Nz n Global CEO-d 2t orsonshdee